Thursday, April 28, 2011

huruf A - Z

ada dua set huruf A-Z , order dripada AIMI SHAH ALAM . imma pon tatau lah apa yg nk dibuat oleh tan punya keychain nie . bertungkus lumus imma membuatnya . akhirnya , siap juga . ALHAMDULILLAH ! 

Tuesday, April 12, 2011

domokun

ade juga yg berkenan domokun warna warni nie .

hah ! 10 ekor domokun , nak bg siapa pun tidak tahu la saya . tapi comel pula kn kalau bnyak2 !! . 


Friday, March 4, 2011

design baru

ada pula order yg inginkan pencil case gmbr helikopter . mmg cantik kn ?? berkenan pula dgn design ni . 

pencil case warna ijau ni , nk poket pula dibahagian dalam . layankn aja la permintaan mereka . senang skit nk letak surat cinta dlam pencil case ni kan . he he he !

pencil case giant




dah siap pensel case dri ustzah , ada pula yg berkenan dgn bentuk nya . pensel case ni mmg sesuai utk diisikan alat make up atau alat tulis . rasanya , tuan pensel case nie nak isi alat2 make up . 

siap juga akhirnya

poket

atas

belakang

depan

akhirnya , tempahan dri ustzah sudah pon siap . yah000 !~ alhamdulillah , ini lah hasilnya . cube bnding kn pencill case ini dgn  contoh yg diberi , mana lagi cantek ?? msti pencil case ni kan kan ?? ehehe . 


Monday, February 28, 2011

baru lagy

3 ekor ladybird in the house !! ...

order dri nurul , BATU PAHAT . minat sgt wrne hijau lumut ni . 

pencil case n lady bird . 

mcm2 ada . . .

selipar wrne wrni , . .

Friday, February 25, 2011

selipar mini


kaki baby berusia setahun pon lagi besar dripda seliper mini nie .

huruf H , D , F


tag name lagi



Thursday, February 24, 2011

handphone case


wah2 ! mentang2 butang bnyak , sehinggakn nk bergambar pon nak diletakkan butang . 

mari menyanyi !